Brightsign BrightScript 3.0 Reference Manual Instrukcja Użytkownika Strona 64

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 75
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 63
59
APPENDIX C EXAMPLE SCRIPT
The following code uses GPIO buttons 1, 2, 3, 4 for controls. It will work on any BrightSign model that has a video output
and a GPIO port.
REM
REM The game of Snake
REM demonstrates BrightScript programming concepts
REM June 22, 2008
REM
REM Every BrightScript program must have a single Main()
REM
Sub Main()
game_board=newGameBoard()
While true
game_board.SetSnake(newSnake(game_board.StartX(), game_board.StartY()))
game_board.Draw()
game_board.EventLoop()
if game_board.GameOver() then ExitWhile
End While
End Sub
REM *******************************************************
Przeglądanie stron 63
1 2 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 74 75

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag